Thursday 25 April 2013

AKU...



Assalamualaikum Wbt...


Mengeluh Tidakkan Sesekali Aku Lakukan
Walau Diriku Tidak Sehebat Teman Teman Seusia
Yang Hidupnya Mula Melangkah Ke Zon Kebahagiaan
Sedang Aku Masih Tercari Cari bahagia

Kau Bekerja Hari Isnin,tentu Tentunya Balikmu Isnin
Sedang Aku Ini Masuk Kerja pada Isnin,namun Baliknya Kerap Selasa
Waktu Cutimu Tetap Di Hujung Minggu Wahai Teman,
Sedang cutiku Kerap Tiada

 Waktu Liburmu Bersama Keluarga Dan Kenalan
Waktu Liburku bersama Kenangan Dan Nestapa
Waktu Santaimu pasti Menenangkan
Waktu Santaiku pula Berteman Tiada

Gajimu Banyak Wahai Teman Sesuai Dengan Kelulusan
Gajiku Sedikit,alhamdulillah Syukur Apa Yang Dikurnia.
Asal Aku Bersyukur Dengan Semua Pemberian
Semoga Akan Ada Nanti Untukku Bahagia

Ya Allah Aku Pohon Keampunan Wahai Tuhan
Atas Keluhkesahku Sebagai Hamba
Sesungguhnya kau Lebih Tahu Apa Yang Ku Perlukan
Cuma Aku ini Hambamu Yang Sering Terleka Adanya 


Assalamualaikum Wbt...  :-)

No comments: